maandag 14 mei 2012

Presentatie

Lesgeven aan een groep kinderen, iets presenteren in onze studiegroep of iets presenteren aan een aantal collega's vind ik geen probleem. Echter, iets presenteren aan al mijn collega's heeft niet mijn voorkeur.
Voor de presentatie wat spanning, maar dat mocht de pret niet drukken. De presentatie ging, naar mijn gevoel, mij goed af. Ik zat in de materie en kon collega's enthousiasmeren. Er waren wel een aantal vragen, maar die kon ik beantwoorden en mijn keuzes beargumenteren.

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan, Andy! Welke tool heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx, ik heb de presentatie gedaan in keynote op de iPad. Deze wilde ik draadloos doen maar dat ging niet. Mooi programma overigens. Zeker een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen